Under My Skin: Viimeinen

torstai 31. joulukuuta 2015

Viimeinen

Tuntuu aika pahalta aloittaa tämä teksti kun tiedän sen olevan viimeinen. Ihan turha mun on tästä mitään nyyhkytekstiä alkaa tekemään, elämä jatkuu kyllä vaikka blogi ei. Tuntuu että mulla elämä jatkuu parempana kun blogi ei ole enää ns. rasitteena jokapäiväisessä elämässäni. Vaikka olen tehnyt tätä harrastuksena, niin tästä on tullut mulle stressiä enemmän ja vähemmän tämän matkan varrella. Enemmän kuitenkin tulee hyviä juttuja ja ajatuksia koko bloggaamisesta, eli sikäli tuntuu hyvältä lopettaa juuri nyt.

Kirjoitin tätä blogia melkein 3,5 vuotta. Jotkut lukijat ovat lukeneet ja kommentoineet ihan alusta saakka, joitain seuraan itsekin sosiaalisessa mediassa jollain lailla, jotkut olen nähnyt ihan tosielämässäkin ja joitain lukijoitani pystyn sanomaan kavereikseni. Uskomatonta. Mut on tunnistettu julkisilla paikoilla, ja Pieti myös, vanhat tutut on laittaneet viestiä että lukee mun blogia ja pitää siitä, mun sukulaiset on lukeneet tätä, mun kaverit lukee tätä. Mun asioista on puhuttu jopa keskustelupalstoilla mikä on jotenkin ihan järjetöntä... Oon asettanut itseni ja perheeni julkiseen asemaan yli kolmeksi vuodeksi enkä voi sanoa katuvani sitä. Joskus mietin että olisi ehkä pitänyt jättää enemmän kertomatta, mutta väliäkö sillä nyt enää on. Nautin siitä ajatuksesta että blogin lopetettuani jotkut ehkä saattavat tulla kysymään kuulumisia ihan multa, eikä jotain juttua kertoessani huikkaa:"Joo mä luin jo blogista!" Ehkä raivostuttavinta ikinä... Blogi on ollut kuitenkin loppujen lopuksi pelkkä pintaraapaisu meidän ja mun elämään, enkä ole koskaan kertonut ihan kaikkea, tietenkään. On paljon asioita joista lukijat ja ulkopuoliset eivät tiedä, ja jos joku kuvittelee toista, niin ihmettelen suuresti. Ei tämä blogi ole kertonut mun koko elämää tältä yli kolmelta vuodelta vaikka se suuri osa sitä on ollutkin.

Nämä reilut kolme vuotta on olleet mun elämäni tapahtumarikkaimmat, ehdottomasti. Suuria asioita on tapahtunut näiden vuosien aikana, ja voin sanoa myös että ne ovat olleet mun tähänastisen elämäni onnellisimmat ja raskaimmat. Oon iloinen että mulla on itselläni dokumentoituna paljon niiden vuosien varrelta tämän blogin myötä. Julkaisen tämän postauksen tänään, mutta huomenna, eli 1.1, tätä postausta ei enää ole, eikä ole koko blogiakaan. Mua voi edelleen seurata Instassa ja Snapissä mikäli kokee että haluaa musta ja meistä vielä kuulla.

Kiitos teille rakkaat lukijat kommenteistanne, tsempeistä, tuesta, mielipiteistä, näkökulmista ja ihan kaikesta. Kiitos myös niistä negatiivisemmista kommenteista, koska niiden avulla musta on jopa tullut vähän avarakatseisempi ja näen asioita laaja-alaisemmin. Ne on pistäneet miettimään. Kiitos kiitos kiitos. On ollut ihanaa kun ootte olleet mukana.


Oikein hyvää Uutta Vuotta kaikille!

35 kommenttia:

  1. Voi kun haikeaa, hyvä blogi tuli tiensä päähän. Hyvää uutta vuotta ja jatkoa sinulle ja perheellesi! <3 - Jutta

    VastaaPoista
  2. Yhyy!! Mie jo kovasti ootin siun remontti- ja sisustuspostauksia :D
    Mikä siun instanick on?

    VastaaPoista
  3. Aa mä luinki jo blogist...

    VastaaPoista
  4. <3 kiitos sun blogille että tutustuttiin! :) (kelaa ilman blogei ei tunnettais ollenkaa :o)

    VastaaPoista
  5. Kiitos näistä vuosista! Oon lukenut sun blogia koko ajan, ja tää oli/on yksi lempiblogeistani! Kaikkea hyvää teille <3

    VastaaPoista
  6. Voi miten haikeaa vaikka ymmärrän täysin päätöksen lopettaa! Nyt mun täytyy kai keksiä joku toinen blogi mitä lueskella.. :D kaikkea hyvää koko teidän perheelle!! <3

    VastaaPoista
  7. Kiitos itsellesi <3
    Hyvää uutta vuotta ja kaikkea hyvää teidän perheelle! Ja tsemppiä remonttiin! :)
    -heli

    VastaaPoista
  8. Kiitos mahtavasta blogista! <3 Oon sua nyt kaksivuotta seurannut ja ainoa blogi mitä oon ylipäätään jaksanu seurata. Kaikkea hyvää koko teidän perheelle ja onnea uuteen kotiin sekä tulevaisuuteen! :)

    VastaaPoista
  9. Kaikkea hyvää teidän perheelle! :)

    VastaaPoista
  10. Onnellista uutta vuotta 2016! :)

    VastaaPoista
  11. Onnea uuteen vuoteen koko teidän perheelle! <3

    VastaaPoista
  12. Kiitos ihanasta blogista jota oon lukenut melkein kaksi vuotta<3 Kaikkea hyvää perheellesi!

    VastaaPoista
  13. Lukenut pitkään, koska tiedän kuka olet.

    VastaaPoista
  14. Kiitos päiväunien kahvitaukolukemisesta. Ihan huippu blogi, ainut blogi mitä olen seurannut. :) mitähän sitä sitten keksis.:D Hyvää jatkoa teidän perheelle! :)

    VastaaPoista
  15. Ihanaa jatkoa teidän perheelle!<3 teidän lapset on niin suloisia !

    VastaaPoista
  16. Oho, aattelin, että oon lukenut sun blogia vasta hetken, mutta tosiaan aloin lukeen kun odotit Linneaa :D Noista bannereista sen vasta tajus, toka ylimmän bannerin aikaan alottanut. Ymmärrän kyllä sun päätöksen blogin suhteen, mutta harmittaahan se.
    Kaikkea hyvää tulevalle vuodelle ja tsemppiä remppahommiin! :)

    VastaaPoista
  17. Mä löysin tänne kun odotit Linneaa aika samoilla viikoilla ku mä Manua. ja sit noi meidän pötkylät synty samana päivänä 😀 Ihanaa blogitonta elämää teille, jatkan seuraamista instassa ☺️

    VastaaPoista
  18. Mä oon seurannut pari vuotta sun blogia ja oon tykänny kun sulla on suora tapa kirjoittaa, tuot mielipiteet selkeästi esille. Ja ne kaiken lisäksi oli ihan kuin minun omasta ajatusmaailmasta :) Sen takia tämä oli mun ihan suosikkiblogeja. Mutta ymmärrän täysin päätöksen. Kaikkea hyvää sinulle ja perheellesi <3

    VastaaPoista

Kiitos !